Tuesday, December 15, 2009

Gunun Sorusu

Fatih Terim'in milli takimdan istifa edisini acikladigi gunden bugune kac gun gecti tam olarak kestiremiyorum. Henuz bu konuda TFF'nunun bir aksiyonu yok, yada o kadar sesiz ve derinden operasyon yapiyorlarki kimse farkinda degil. Ulusal medyamiz bu konuda derin bir kis uykusuna yatmis gibi gozukuyor. Insan Haziran, Temmuz aylarindaki gerceklesen hayalli transfer haberlerini hatirladikca ulkemin medyasina ne oldu diye sormaktan edemiyor.

Gecen gun bir arkadasima birkac soru sordum tam cevaplari alamadim size de sormak istedim :

- Gectigimiz yil Isvicre'de duzenlenen Avrupa sampiyonasinda son 4'e hangi takimlar kalmisti ?

- Bu takimlardan hangileri onumuzdeki sene Haziran ayinda duzenlenecek Dunya Kupasi'na katilma sansini elde edemedi ?

- Peki bu takimlarin teknik direktorlerinden hangisi medya ve bir kisim kendini bilmez insan yuzunden ulusal takimdaki gorevinden ayrildi ?

- Ve isin ilginc yani istifa eden Ulusal Takim teknik direktorunun koltugu icin hangi adayin ismi en on sirada medyaya sizdi ?

Ee simdi ben fark goremiyorum ya sen mi demeliyim ? Yada bu ne perhiz bu ne lahana tursusu mu?

Halla israrliyim Ulusal Takimlari (ozellikle bizim mantik dusuncemizde olan Ulkeler icin) o ulkenin vatandasi yonetmelidir, nedeni dogru iletisim, ortak dusunce aliskanliklari, kulturel ve sosyopolitik dengeleri bir yabancinin cozmesi icin gereken sure ve buna tahamulu sifir olan yerel medyamizdir.

No comments:

Post a Comment